معتبرترین راه های کسب درآمد نوین اینترنتی

با معرفی بهترین راه های استخراج ارزهای دیجیتال خصوصا بیت کوین و درامد ریالی در خدمتتون هستیم

معتبرترین راه های کسب درآمد نوین اینترنتی

با معرفی بهترین راه های استخراج ارزهای دیجیتال خصوصا بیت کوین و درامد ریالی در خدمتتون هستیم

معتبرترین راه های کسب درآمد نوین اینترنتی

ارز دیجیتال و بیتکوین چیه؟ راه های استخراج ارز های دیجیتال و انواع کیف پول ارز دیجیتال و نحوه خرید و فروش و واگذاری ارزهای دیجیتال.
بهترین راه استخراج ارز دیجیتال چیه؟ معتبرترین راه استخراج رو از کجا پیدا کنم؟
و پاسخ به کلی سوال دیگه در این مورد...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

همه چیز در مورد ریپل

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ب.ظ

پاسخ به هفت پرسش درباره ارز دیجیتال ریپل (Ripple)

پروتکل، نظام صرافی و حواله‌کرد یا رمزارز ریپل خیلی قبل‌تر از بیت‌کوین معرفی شد. رایان فاگر در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار از مفهومی به نام ریپل صحبت کرد.


۱- ارز دیجیتال ریپل (Ripple) چیست؟

پروتکل، نظام صرافی و حواله‌کرد یا رمزارز ریپل خیلی قبل‌تر از بیت‌کوین معرفی شد. رایان فاگر در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار از مفهومی به نام ریپل صحبت کرد.
در آن زمان هدف ریپل ایجاد یک سیستم مالی آنلاین برای افراد حقیقی و حقوقی بود تا بتوانند به خلق پول بپردازند. بعد از ظهور فناوری بلاک‌چین (زنجیره‌بلوک)، توسعه دهندگان ریپل تصمیم گرفتند هدف جدیدی را برای خودشان تعریف کنند که عبارت بود از ایجاد امکانی برای مردم با هدف داد و ستد پول و کاهش نگرانی از عدم وجود پول فیزیکی در تراکنش‌ها. در سال ۲۰۱۲ آزمایشگاه ارز دیجیتال رپپل (Ripple Lab) با تلاش‌های کریس لارسن و جد مک‌کالیب تأسیس شد و امروز بیشتر از ۲۰۰ نفر در ساز و کار ریپل فعالیت می‌کنند.

۲- ریپل چه کاربردهایی دارد؟

اگر ریپل را به عنوان یک ارز دیجیتال فرض کنید می‌توان گفت کارهایی که با سایر ارزهای دیجیتال انجام می‌دهید را با ریپل هم می‌توانید انجام دهید.
اگرچه ریپل به اندازه بیت‌کوین یا مثلاً اتریوم شناخته شده نیست اما با توجه به افزایش محوبیت روزافزونش در حال پذیرفته شدن به عنوان شیوه خرید در خیلی از فروشگاه‌ها، بانک‌ها و … است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب ریپل مخصوصاً برای اشخاص حقیقی عدم امکان دریافت مالیات بر روی آن است که باعث می‌شود کاربردهای بیشتری برای آن مطرح شود.
در حیطه بانکداری اصلی‌ترین کاربرد ریپل در انتقال وجه داخلی و بین المللی است که می‌تواند زمان انتقال را به شدت کاهش دهد و در نتیجه باعث تسهیل همکاری بین کشورها شود.

۳- قیمت رمزارز ریپل چند است؟

اگرچه ریپل هنوز باید راه طولانی را برای پیشرفت طی کند اما با توجه به سرعت گسترش آن، نباید برای خرید و سرمایه‌گذاری در ریپل تردید کنید.
ارزش ریپل با واحد پولی XRP همزمان با پذیرش بیشتر این رمزارز در مؤسسات مالی، بانک‌ها و فروشگاه‌های بیشتر به طرز چشمگیری افزایش یافته است. به علاوه افزایش شگفت‌انگیز قیمت بیت‌کوین در سال جاری میلادی به نوبه خود باعث توجه به سایر رمزارزها هم می‌شود و شرایطی به وجود می‌آید که قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.
بررسی تحلیل‌های بازار نیز نشان می‌دهند که ارز دیجیتال ریپل (Ripple) از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ افت قیمت نداشته است. بررسی بازار ریپل در تاریخ نوامبر ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که ارزش بازار آن ۹،۱۴۳،۳۲۹،۱۸۴ دلار و هر واحد پولی آن معادل ۰.۲۳ دلار است.
هم‌چنین حجم بازار آن بیشتر از ۲۱۸ میلیون دلار و میزان عرضه (نقدینگی) آن تا این لحظه بیشتر از ۳۸ میلیارد XRP است.

۴- پروتکل رمزارز ریپل چیست؟

شبکه ریپل حاوی تعداد زیادی سرور توزیع شده است که گره نامیده می‌شوند و مسئولیت پذیرش و پردازش تراکنش‌ها بر عهده آن‌ها است. در این شبکه برنامه‌های کارخواه (Client)، تراکنش‌های امضا شده را به گره‌ها ارسال می‌کنند که باعث بازپخش شدن این تراکنش‌های کاندید شده در سراسر شبکه برای پردازش می‌شود.
در ارز دیجیتال ریپل برعکس بیت‌کوین که به الگوریتم اثبات کار برای تأیید شدن تراکنش‌ها و ساخته شدن بلوک جدید نیاز دارد از الگوریتم دیگری با عنوان اجماع استفاده شده که از یک جهت سودمند و شاید از جهتی دیگر ناامید کننده باشد.
در واقع شاید بعضی از ماینرهای حرفه‌ای از شنیدن این خبر ناراحت شوند اما باید گفت که رمزارز ریپل به دلیل استفاده از این الگوریتم قابل ماین شدن نیست. سودمندی استفاده از این الگوریتم هم این است که بر خلاف بیت‌کوین و برخی دیگر از رمزارزها باعث آسیب به محیط زیست نمی‌شود.


اما نگاهی دقیق‌تر به پروتکل ریپل نشان می‌دهد که برای رسیدن به اجماع، گره‌های موجود در بلاک‌چین (زنجیره‌بلوک) ریپل اطلاعاتی را درباره تراکنش‌های از قبل تعیین شده به اشتراک می‌گذارند و گروه دیگری از گره‌ها با عنوان اعتباربخش، تراکنش‌های تأیید شده را بر روی دفترکل ثبت می‌کنند. در اینجا لازم به ذکر است که فرایند اجماع یک حالت تکرار شونده دارد.

۵- چگونه ارز دیجیتال ریپل (Ripple) بخرم و بفروشم؟

موفقیت‌ها و نوآوری‌های ارز دیجیتال ریپل باعث شده که طرفداران زیادی برای خودش پیدا کند. طرفدارانی که اطمینان دارند به‌زودی ریپل در بانک‌های بزرگ جهان مورداستفاده قرار خواهد گرفت و همین باعث رشد سریع‌تر آن خواهد شد.
برای خریدوفروش ریپل مثل سایر رمزارزها می‌توانید به صرافی‌هایی مثل Bitfinex، Bitstamp، Kraken و GateHub مراجعه کنید. برخی از معامله‌گران (Trader) در بازار رمزارزها برای خرید رمزارز ریپل استفاده از کارت‌های اعتباری مثل Visa و Master را پیشنهاد می‌دهند و انجام معامله روی سایتChengelly را توصیه می‌کنند چون هم هزینه تراکنش کمتری دارد و هم فرایند خریدوفروش را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد.

۶- کیف پول‌های (والت) ریپل کدام هستند؟

بعد از آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (Ripple) و خرید آن از پلتفرم‌های صرافی موردنظرتان، باید به فکر مکانی برای نگهداری XRP (واحد پولی ریپل) های خریداری‌شده باشید. علی‌رغم اینکه اکثر پلتفرم‌های صرافی کیف‌های پول الکترونیکی یا والت های مخصوص به خودشان را ارائه می‌دهند اما بهتر است برای جلوگیری از خطر هک شدن یا انسداد موجودی، ریپل‌ها را در والت شخصی نگهداری کنید.
به‌طورکلی والت‌ها در سه دسته‌بندی کلی جای می‌گیرند که عبارت‌اند از والت‌های سخت‌افزاری_نرم‌افزاری و کاغذی. ایمن‌ترین کیف پول‌ها همان والت‌های سخت‌افزاری هستند که اگرچه قیمت گران‌تری دارند ولی مکان خوبی برای نگهداری ریپل و سایر رمزارزها هستند. لجر (Ledger Nano S) یکی از بهترین والت‌های سخت‌افزاری است که از رمزارز ریپل هم پشتبانی می‌کند.

۷- آیا ریپل قابل ماین شدن است؟

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم عملکرد ریپل نسبت به بیت‌کوین، اتریوم و خیلی دیگر از ارزهای دیجیتال متفاوت است. سازندگان ریپل باهدف تبدیل آن به یک سیستم جهانی برای انتقال پول و جلب اعتماد بانک‌ها و مؤسسات مالی از همان ابتدا تمام XRP های ریپل را خلق کرده‌اند که تعداد آن ۱۰۰ میلیارد XRP بوده است.
درنتیجه امکان استخراج ریپل‌ها وجود ندارد و تنها راه داشتن این ارز دیجیتال خرید آن از پلتفرم‌های صرافی است. برای رفع مشکل تأیید تراکنش‌ها هم از الگوریتم اجماع استفاده‌شده که قبلاً ذکر شد. هم‌چنین برای حفظ توزیع و میزان نقدینگی ریپل در جامعه به ازای هر بار تراکنش چند XRP از چرخه حذف می‌شوند.


شاید این مطلب به دردت بخوره 👇لمس کن👇

پرسودترین های ارز دیجیتال , استخراج، خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی , بهترین برنامه استخراج بیتکوین , کسب بیت کوین رایگان با coinpot  بیت کوین رایگان با سایت bitclicks استخراج همزمان ۵ ارز دیجیتال ، دریافت بیت کوین رایگان از freebitcoin همه چیز در مورد pivot افتتاح کیف پول بلاکچین , بیتکوین رایگان با clixcoin , سیر تا پیاز بیتکوین بیتکوین رایگان با adbtc.top برنامه شبیه pivot بیتکوین رایگان با چرخاندن اسپینر 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی