معتبرترین راه های کسب درآمد نوین اینترنتی

با معرفی بهترین راه های استخراج ارزهای دیجیتال خصوصا بیت کوین و درامد ریالی در خدمتتون هستیم

معتبرترین راه های کسب درآمد نوین اینترنتی

با معرفی بهترین راه های استخراج ارزهای دیجیتال خصوصا بیت کوین و درامد ریالی در خدمتتون هستیم

معتبرترین راه های کسب درآمد نوین اینترنتی

ارز دیجیتال و بیتکوین چیه؟ راه های استخراج ارز های دیجیتال و انواع کیف پول ارز دیجیتال و نحوه خرید و فروش و واگذاری ارزهای دیجیتال.
بهترین راه استخراج ارز دیجیتال چیه؟ معتبرترین راه استخراج رو از کجا پیدا کنم؟
و پاسخ به کلی سوال دیگه در این مورد...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

کسب درامد ریالی از دیدن تبلیغات

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ

کسب درآمد اینترنتی با نهال وب (NahalWeb)

نوشته شده توسط : الهام در ۲۵ تیر ۹۸ - ۱۰:۰۳ ق.ظ

کسب درآمد اینترنتی با نهال وب

 

معرفی و آموزش کسب درآمد اینترنتی با نهال وب

واسه ثبت نام منوی سایت (۳ خط راست بالا عصویت رو بزنین)

واسه دیدن تبلیغات منوی سایت، کسب درامد، نمایش تبلیغات برید و تبلیغات تا ۷۰ تومن رو ببینین. (سوالی بود تلگرامم @elham_nejati ریپورتین؟ @elham_nejatibot  )

لینک مجموعه گیری تو منوی سایت،حساب،صفحه ک باز شد ابزار مجموعه گیری

 همراهان گرامی در این قسمت با معرفی و آموزش کسب درآمد اینترنتی با نهال وب ، یک سایت خوب دیگر از سریسایت های کلیکی ایرانی در خدمت شما عزیزان هستیم ،نهال وب سایتی است متشکل از یک گروه با تجربه و دارای برنامه در عرصه کسب درآمد از اینترنت تا بتواند به شعار خود به عنوان بهترین سایت تبلیغات کلیکی در ایران جامعه عمل بپوشاند ، امیدواریم همچون گذشته ما را در مانیتورینگ و گزارش عملکرد این سایت نوظهور یاری نمایید  .

برخی از مزایای کسب درآمد اینترنتی با نهال وب

کسب درآمد اینترنتی با نهال وباموزش سایت نهال وب

در نهال وب با تبلیغاتی به مراتب مناسب تر از نظر نرخ و قیمت هر تبلیغ نسبت به سایر سایت های کیلیکی ایرانی و همرده روبرو هستید (تا ۷۰ تومان به ازای هر کلیک و بازدید )که کمک می کند تا با کمی برنامه ریزی و پشتکار از این سایت به درآمد مناسبی برسید .

در نهال وب شما با معرفی سایت به دوستان خود می توانید تا ۲۰ درصد دریافتی از کلیک زیر مجموعه را نصیب خود نمایید و به درآمد خود بیافزایید .

این سایت کلیکی ایرانی دارای مسابقات بسیار جذاب به همراه جوایز درخوری است و نهال وب برای شروع این مسابقات زیر مجموعه گیری ، جوایزی بین ۳۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است .

در حال حاضر برای ۵۰۰ عضو نخست جایزه عضویت در نظر گرفته شده است ، پس فرصت را از دست ندهید .

مرور برخی از قوانین در کسب درآمد اینترنتی با نهال وب

کسب درآمد اینترنتی با نهال وب

توجه داشته باشید که در سایت کلیکی نهال وب شما فقط مجاز به داشتن یک حساب هستید و نمی توانید سایر اعضای خانواده خود را به عنوان نفر ارجاعی و زیر مجموعه خود معرفی کنید ، حداقل پرداختی در این سایت برای بار نخست مبلغ  ۱۲ هزار تومان ، برای بار دوم  ۱۵ و برای بار سوم به بعد ۵۰ هزار تومان و با فاصله زمانی ۷ روز در عضویت استاندارد در نظر گرفته شده است ، برداشت دارای کارمزد یک درصدی است و جهت برداشت نخست ۶۰ کلیک بر روی آگهی ها و ثبت در اثبات پرداختی انجمن اجباری است.

کسب درآمد اینترنتی با نهال وب

نحوه کسب درآمد اینترنتی با نهال وب از طریق سهام و تبلیغات

همانند بیشتر سایت های کلیکی که تاکنون معرفی شده برای دیدن تبلیغات کلیکی بعد از ثبت نام اولیه و فعال سازی حساب کاربری خود به بخش کسب درآمد رفته و از قسمت نمایش تبلیغات به دیدن تبلیغات ۷۰ ، ۴۵، ۱۰ و ۵ تومانیاین سایت بپردازید و برای کسب درآمد بیشتر از این سایت حتما بخش درآمد از خرید سهام  را نیز در لیست فعالیت های مستمر خود قرار دهید ، بدین صورت که با خرید هر سهم در سود بدون ریسک نهال وب شریک می شوید که این سود روزانه به موجودی شما اضاف می گردد ، علاوه بر این بخش که در واقع یک نوع کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری اینترنتی است ، می توانید با شرکت در قسمت مسابقه هم با معرفی این سایت به دوستان و آشنایان  ، شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزشمندی محک بزنید .

کسب درآمد اینترنتی با نهال وب


ثبت نام در سایت نهال وب


تعداد برداشت  :  ۴  تاریخ آخرین برداشت : ۱۳۹۸/۵/۲۲   مبلغ کل برداشتی  : ۱۹۵۰۰۰ تومان

نظرات  (۱)

مطلب جالبی بود،ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی